درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 137
بازدید کل : 47876
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1



چقدر زود دیر میشه




دلم شکسته نمیدونم چیکار کنم  باید باهاش بمونم یا نه  .  روزایی خیلی خوبیرو با هم د داشتیم ولی اطرافیات اگه بدونن دیگه نمیتونم باهاش بمونم من باید بین تو وخانوادم یکیو انتخاب کنم بعضی وقتا دوستدارم ازت دل بکم تا اتفاق تلخی بینمون نیوفته ولم کن ولی لطفا درکم کن من تا وقتی برگردی از سفر هرشبو هر  روز بیاد تومیخابمو بیدار میشم  .

دوستت دارم خیلی.............                                                                        

الان دلگیرم از دنیا حتی یه دوست خوبم ندارم   یه دوست بامرام یکی تا اخر دنیا هم بام وایسه  

 اینجور دوستا کم پیدا میشه 

ای همه بدنم درد میکنه

از همه بریدم دوسدارم نباشم رو این کره خاکی که همه ادماش مث لاشخورن و وقتی یکم زخمی و بیجون بشی میان میخورنت  

عشق من دانیال هرکی و هرجا هستی اگه دلت شکست بیاو برگرد پیشم

 



نظرات شما عزیزان:

lord
ساعت3:42---21 مرداد 1391
دوست واقعی مانند درشکه در روز بارانی کمیاب است ( ولتر )

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, :: 3:2 ::  نويسنده : فاطمه